Όταν η Roomba i7 είναι συνδεδεμένη με το App, η ένδειξη "error 23" δεν θα πρέπει να εμφανιστεί κατά την αφαίρεση της μπαταρίας.
Όταν το App είναι κλειστό ή αποσυνδεδεμένο από την Roomba i7, η ένδειξη "error 23" θα εμφανιστεί κατά την αφαίρεση της παλιάς μπαταρίας και την τοποθέτηση της νέας.
Προς αποφυγή του προβλήματος σας συμβουλεύουμε να διασφαλίσετε ότι η συσκευή είναι συνδεδεμένη με το App.
Εάν η ένδειξη "error 23" εμφανιστεί μετά την τοποθέτηση της νέας μπαταρίας, θα πρέπει να κλείσετε το App και να αφαιρέσετε την μπαταρία απο την συσκευή.
Πατήστε το κουμπί Start της σκούπας για 10 δευτερόλεπτα.
Επανατοποθετήστε την μπαταρία και τοποθετήστε την σκούπα στον φορτιστή της. Περιμένετε μέχρι η συσκευή να ξεκινήσει αυτόματα.